Aanmelden

Als lid van de vereniging kunt u de bijeenkomsten bezoeken. Deze bijeenkomsten worden negen maal per jaar, meestal op de laatste vrijdagavond van de maand, gehouden in het wijkcentrum "De Oever" in Oudorp. Tijdens deze verenigingsavonden vindt er een (korte) huishoudelijke vergadering plaats, soms gevolgd door een lezing over een filatelistisch onderwerp en soms door een andere activiteit als een loterij met aantrekkelijke prijzen. Na de pauze is er altijd de veiling van postzegels. De veiling omvat gemiddeld 140 tot 150 kavels en eenmaal per jaar, in februari, is er de Grote Veiling met ca. 600 kavels. Daarnaast wordt er een Ruilbeurs georganiseerd door de vereniging op een zondag in september.

Desgewenst kunt u deelnemen aan de rondzending van postzegels; u ontvangt dan gedurende 9 maanden gemiddeld twee rondzenddozen per maand. De dozen zijn gevuld met 15 boekjes met zegels van alle mogelijke kwaliteiten en tegen alle mogelijke (meestal lage) prijzen. Via ons bestuurslid, dat over de rondzending gaat, kunt u ook de boekjes vullen met uw eigen zegels.

Het lidmaatschap van de vereniging bedraagt 16,- per kalenderjaar en voor dat bedrag ontvangt u ook nog eens ons clubblad (Het Bulletin) met filatelistisch nieuws, artikelen en uiteraard de veilinglijst van de maand. Het clubblad verschijnt in een papieren en in een digitale versie, u kunt kiezen, maar wij hopen dat u, gezien de portikosten, voor de digitale versie kiest. Desgewenst kunt u zich ook via de vereniging abonneren op het landelijk tijdschrift "Filatelie" Lidmaatschap inclusief abonnement bedraagt dan 41,- per jaar.

U kunt lid worden door telefonisch, per e-mail, of gewoon ouderwets schriftelijk met een brief en een postzegel contact op te nemen met de secretaris van de vereniging de heer J. Oostveen.

Het adres van de heer Oostveen is:

J.T. Oostveen
Molenkrochtlaan 9