2017/2018

De laatste bijeenkomst in het seizoen 2017/2018 is op:  25-05. De bijeenkomsten in het seizoen 2018/2019 zijn op zondag 16 september (ruilbeursdag), 28 september, 26 oktober, 23 november, 21 december, 25 januari, 22 februari (Grote Veiling), 29 maart, 26 april en 24 mei.

Speciale KiKa Postzegelveiling

Postzegel Vereniging Noord-Holland draagt KiKa een warm hart toe.

Vrijdag 25 mei wordt er een speciale KiKa Postzegelveiling gehouden bij Wijkcentrum De Oever. De opbrengst van deze veiling zal inclusief het kavel geld geschonken worden aan KiKa.

Jaarlijks krijgen ruim 550 kinderen in Nederland kanker. Op dit moment geneest 75% van deze kinderen. Dat moet en dat kán beter. Het doel van Kika is om dit percentage te verhogen naar 95%. KiKa gebruikt de donaties voor vernieuwend onderzoek en andere activiteiten op het gebied van kinderkanker, gericht op minder pijn tijdens behandelingen, meer genezing en een hogere kwaliteit van leven op latere leeftijd. Daarnaast richt KiKa zich op het geven van voorlichting over kinderkanker.

Draagt u net zoals de Postzegel Vereniging Noord-Holland stichting KiKa een warm hart toe? Kom dan mee bieden op de veiling van vrijdag 25 mei de zaal is open vanaf 19.00 uur en de bijeenkomst begint om 20.15 uur in Wijkcentrum De Oever.